Μεσογειακό Κέντρο Ικανοτήτων Αγροδιατροφής - MACC
Το MACC αποτελεί εταιρεία έντασης γνώσης, βασισμένη σε 48 εταίρους από όλη την Ελλάδα.
Στους εταίρους του MACC περιλαμβάνονται φορείς από τον ακαδημαϊκό χώρο, την κοινωνία, τη βιομηχανία αλλά και δημόσιες αρχές, επομένως, καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις ενός Τετραπλού ανάπτυξης.
Όλοι οι εταίροι σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον αγροδιατροφικό τομέα, (πρωτογενή τομέα, παραγωγή/διανομή τροφίμων, προμήθειες, πλαστικά, συστήματα IoT, αισθητήρες [u1] κ.λπ.) έχοντας μακρά και πολύ αποτελεσματική εμπειρία σε διάφορα αλληλοσυμπληρούμενα σχετικά πεδία.
Στόχος του MACC είναι να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας τους, παρέχοντας τους τις εξής υπηρεσίες:
-
Προώθηση μεταφοράς τεχνολογίας μεταξύ επιχειρήσεων και μεταξύ πανεπιστημίων και αγοράς
-
Υποστήριξη εισαγωγής και χρήσης καινοτόμων τεχνολογιών
-
Υποστήριξη στην κατοχύρωση της διανοητικής ιδιοκτησίας
-
Δικτύωση επιχειρήσεων με κοινή χρήση υποδομών και δυνατοτήτων επιχειρήσεων και ερευνητικών ιδρυμάτων
-
Επίλυση προβλημάτων των επιχειρήσεων της αγροδιατροφής με την εισαγωγή καινοτομίας σε προϊόντα και υπηρεσίες
Επιπλέον, η MACC υποστηρίζει την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στον τομέα των αγροδιατροφικών προϊόντων, την υλοποίηση καινοτόμων επιχειρηματικών σχεδίων και την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται σε ερευνητικά εργαστήρια, τεχνολογικούς φορείς και παραγωγικές μονάδες. Στο πλαίσιο αυτό, το προσωπικό του διαθέτει υψηλό επίπεδο τεχνολογικής και επιστημονικής εκπαίδευσης, ενώ όλες οι δραστηριότητες του υποστηρίζονται από ειδικούς σε επιστημονικά, τεχνολογικά, επιχειρηματικά, χρηματοδοτικά και παραγωγικά μοντέλα.
Σκοποί της εταιρείας:
-
Εντοπισμός των αναγκών των εταιρειών του τομέα της αγροδιατροφής καθώς και ο σχεδιασμός και η εφαρμογή των απαιτούμενων καινοτόμων λύσεων
-
Εμπορική αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων και της γνώσης που παράγεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τα Ερευνητικά Κέντρα στον τομέα της αγροδιατροφής
-
Έρευνα και ανάπτυξη στους τομείς των επιστημών και της μηχανικής.
-
Εκπόνηση μελετών και ερευνών αγοράς και προτιμήσεων καταναλωτών στο εσωτερικό και το εξωτερικό.
-
Ανάπτυξη συστημάτων και παροχή διαφόρων τύπων μετρήσεων/αναλύσεων καθώς και αναγνώριση, τεκμηρίωση και αξιολόγηση αγροδιατροφικών προϊόντων και υπηρεσιών.
-
Σχεδιασμός και εφαρμογή συστημάτων υποστήριξης, διαχείρισης και τεκμηρίωσης οικονομικών και διοικητικών δραστηριοτήτων.
-
Παροχή υπηρεσιών συμβουλών διαχείρισης, όπως ο στρατηγικός και οργανωτικός σχεδιασμός και προγραμματισμός των επιχειρήσεων, τα θέματα μάρκετινγκ, ανθρώπινων πόρων, αγροτικής παραγωγής, τυποποίησης και εμπορίας προϊόντων, εξαγωγών, κ.λ.π.
-
Παροχή εκπαίδευσης/κατάρτισης του προσωπικού των επιχειρήσεων για τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους και για την εισαγωγή καινοτομίας στις επιχειρήσεις.
-
Διοργάνωση ημερίδων, συνεδρίων, εκδηλώσεων και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε θέματα της αγροδιατροφής και των νέων τεχνολογιών.
-
Διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών, εκθέσεων και επισκέψεων για την προώθηση και υποστήριξη επιχειρήσεων αγροδιατροφής.
-
Συμμετοχή και/ή συντονισμός εθνικών και ευρωπαϊκών δράσεων καινοτομίας.
-
Συντονισμός δραστηριοτήτων δικτύωσης και οργάνωσης επιχειρήσεων για τη δημιουργία cluster επιχειρηματικής καινοτομίας.
-
Παροχή διαμεσολαβητικών υπηρεσιών εισαγωγής καινοτομίας σε επιχειρήσεις αγροδιατροφής